מוקד טלפוני של ארגוני הטבות

יש הרבה הבדלים בין הישראלים, אך נקודת דימיון אחת לפחות: כולם פשוט אוהבים לקבל מתנות. ארגוני ההטבות, בהקשר הזה, מתקבלים תמיד באהבה.

בין אם המדובר הוא בתלושים הניתנים לעובדים לקראת החג, ובין אם בתעריפים מוזלים במיוחד לקבוצה מסוימת – המפתח להנאה נמצא בידיהם של ארגוני ההטבות. ואלה, כמובן, מעניקים דגש משמעותי לקשר עם הלקוחות, כפי שיעידו המוקדים הטלפונים המאוישים היטב שלהם.

למה זקוקים ארגוני הטבות למוקדים טלפוניים?

נקודת המוצא שלנו היא אחת: כל ארגון הטבות שם במרכז התפיסה את השירות ללקוחותיו – הן כאשר המדובר בכאלה אשר מעוניינים להזמין הטבה לאדם אחר, והן כאשר כאלה שרצונם הוא לממש מתנה שקיבלו.

כך, באמצעות המוקדים ניתן לברר פרטים טכניים על כל הטבה והטבה, לשנות את מאפייני ההזמנה ואף לבצע אותה בפועל, באמצעות הטלפון, בהליך הנמשך לא יותר מאשר מספר דקות.

המוקדים הטלפוניים מאפשרים ללקוחות לבטל הטבות מסוימות שנרכשו, על ידם או כל אדם אחר הקשור אליהם. כמו כן, באמצעות המוקדים ניתן לברר גם על עמדות הכירטוס, כלומר, העמדות מהן ניתן יהיה למשוך את שוברי ההנחה או המימוש.

רצוי לציין שברוב המקרים האלה, צריך המתקשר להוכיח, כצעד ראשון לקבלת השירות, את שייכותו לארגון המדובר: פרטים אישיים, דוגמת תעודת זהות, יוכלו בוודאי לשמש לכך.

היבט אחר של פעילות המוקדים נוגע כבר לצד השני של המתרס, כלומר, לגופים שונים שמעוניינים ליצור שיתוף פעולה עם ארגון ההטבה, ולהציע יחדיו מבצעים משותפים. כל ארגון הטבה פועל, כידוע, עם שורה ארוכה של גופים, אשר מעדכנים את המבצעים חדשות לבקרים. לכן, חשובה התקשורת התמידית בין שני הצדדים.

מוקדי ארגוני הטבות בישראל

מעוניינים ליצור קשר עם אחד ממוקדי ארגוני ההטבות בישראל? הרשימה הבאה מציגה את פרטי ההתקשרות הרלוונטיים של ארגוני ההטבות:

מועדון טוב

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 02-6465000 או 6611*.

כתובת למשלוח דואר: מועדון טוב, ת.ד 2377, ירושלים, 94581.

מועדון הצרכנות הוט

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 03-6875725/7.

פקס: 03-6882923.

כתובת למשלוח דואר: ת.ד 52485, תל אביב, 67771.

חבר

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 03-6100100.

כתובת למשלוח דואר: רחוב בן גוריון 1, בני ברק, 51201.

יותר

משרדי מועדון יותר –

טלפון: 072-270-2130/16 או *חייל 6555*.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:30-17:30.

פקס: 03-5445750.

כתובת למשלוח דואר: בית החייל, רחוב וייצמן 60, תל אביב, 62155.

יחד

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 03-6138406.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:30-17:00.

פקס: 03-6121086.

כתובת למשלוח דואר: ז'בוטינסקי 4, בית אבגד, רמת גן, 52520.

ממברס

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 1599-505-202.

כתובת למשלוח דואר: רחוב ברוך הירש 14, בני ברק.

תמורה (דרך לאומי קארד)

מוקד שירות לקוחות פרטיים (לאומי קארד) –

טלפון: 03-6178888.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:30-19:00.

ימי ו' וערבי חג: 8:30-13:00.

פקס: 03-6178866.

כתובת למשלוח דואר: בן גוריון 11, בני ברק, 51260.

נכון

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 03-6953518.

פקס: 03-6953831.

כתובת למשלוח דואר: רחוב ארלוזורב 33, תל אביב.

קרנות הסוהרים

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 02-6225242.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-15:00.

פקס: 02-6225350.

כתובת למשלוח דואר: הרטום 14, הר החוצבים, ירושלים, 9777514.

קרנות השוטרים

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 03-6305000.

פקס: 03-7392412/5.

דילוג לתוכן