מוקד טלפוני של רשות השידור

רשות השידור, הלא היא רשת השידור הממלכתית של מדינת ישראל, פועלת כבר עשרות שנים עבור תושבי ישראל. רשות זו מפעילה שני ערוצי טלוויזיה – ערוץ 1 וערוץ 33, כמו גם שש תחנות רדיו.

במרוצת השנים נמתחה לא מעט ביקורת על התנהלות רשות השידור, ואף הוצעו מספר הצעות לסגור אותה. ועדיין, רשות השידור חיה ובועטת, ולוקחת תפקיד מרכזי בחיים התרבותיים של תושבי המדינה.

חלק מהותי ביחסים שבין הרשות לבין תושבי ישראל מושתת על המוקד הטלפוני של רשות השידור, המציע מספר שירותים עיקריים.

תפקידי המוקד הטלפוני

חלק מהותי בהתנהלות אל מול רשות השידור נוגע, כמובן, לתשלומי האגרה, אשר נדרשים מכל תושב ישראל שבאמתחתו מקלט טלוויזיה. באמצעות המוקד ניתן, באופן ממוחשב, לשלם את תשלומי אגרת הטלוויזיה בפועל, דרך כרטיס אשראי.

זאת ועוד, המוקד הטלפוני מאפשר לתושבים לברר על התשלומים שנותר להם לבצע, או לחילופין לברר כיצד ניתן לבקש בקשה לפטור משתלום זה: למשל, תושבים שאין ברשותם ממיר דיגיטלי, או אנשים הסובלים מחרשות או מאלמות. מן העבר השני של המשוואה, משמש המוקד גם להודעה על אחזקת מקלט טלוויזיה.

באמצעות המוקד הטלפוני של רשות השידור, יכולים הצרכנים להגיב על תכנים שונים המופיעים בכל אחת מהפלטפורמות של רשות השידור, ואף לקבול על התנהלות מסוימת של הרשות. אפשרות אחרת, מעניינת לא פחות, נוגעת לחנות המוצרים של רשות השידור. באמצעותה, יכול כל המעוניין בכך לרכוש פרקים מסדרות או תכניות קלאסיות ששודרו בערוצי רשות השידור במרוצת השנים.

המוקד הטלפוני של רשות השידור מאפשר גם לקבל את המידע הרלוונטי לגבי כל אחד מהסניפים של רשות השידור. כידוע, לרשות השידור חמישה סניפים כיום (חיפה, טבריה, נצרת עילית, ראשון לציון ותל אביב). בין השאר, המוקד מאפשר לברר על כתובות מדויקות של הסניפים, דרכי יצירת קשר, שעות פתיחה וכן הלאה.

גם הלקוחות העסקיים יכולים לקבל מענה באמצעות המוקדים הטלפוניים של רשות השידור. בין השאר, הדברים אמורים לגבי חסויות המופיעות בתשדירי רשות השידור, או מכרזים מסוגים שונים.

פרטי התקשרות

כתובת למשלוח דואר: רחוב יפו 161, ת.ד 28080, ירושלים. מיקוד: 91280.

מוקד שירות לקוחות –

טלפון: 02-6591111 או 6662*.

פקס: 6688*.

אתר מוקדים טלפוניים הוקם במטרה  להעניק לגולשים אפשרות ליצור קשר מהיר ונוח עם כל הגופים החשובים בישראל. 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן