מוקד טלפוני תשלומים – תשתיות

כשאנחנו מתבוננים על כל אחד מתחומי החיים שלנו, אנחנו מתעלמים, פעמים רבות, מאותן מסגרות שיאפשרו להם בכלל להתקיים.

מונח התשתית הוא אחד המרכזיים, בהקשר הזה, ולו מכיוון שהוא מגדיר תחומים רבים בחיינו. בישראל, תחום התשתיות נמצא תחת אחריותו של משרד התשתיות הלאומיות, אך מבוצע בפועל באמצעות אינספור גורמים.

אנחנו נתייחס כאן לחברות האחראיות על חשמל, גז ומים, אשר המוקדים הטלפונים מקבלים תפקיד משמעותי בהתנהלות שלם אל מול הלקוחות. בעיקר, הדברים אמורים לגבי היבט חשוב ביותר בהתנהלות הזו, והוא נושא התשלומים. בסוף הדרך, נביא את דרכי ההתקשרות עם המוקדים הטלפונים של החברות המרכזיות הפועלות בכל תחום בישראל.

תפקידי מוקד התשלומים הטלפוני של חברות התשתיות

בנקודה הזו, חשוב להדגיש שהשירותים של חברות הגז, המים והחשמל ללקוחותיהם יינתנו, כמעט תמיד, במסגרת מוקדים מאוישים היטב, המציעים, בין יתר השירותים, תשלום החשבונות הבלתי נמנע. יש לכך מספר היבטים: ראשית, באמצעות המענה האנושי ניתן לברר על גובה התשלום (או החוב, באם קיים), מועדי התשלום, וחשוב לא פחות – לבצע את התשלום בפועל, באמצעות מסירת הפרטים לנציג השירות.

יחד עם זאת, חשוב לתת את הדעת שחלק ניכר ממוקדי התשלומים מאפשרים לבצע אותו גם ללא התערבות אנושית, כלומר, דרך המענה הממוחשב. במצב הזה, יקיש הלקוח את פרטי כרטיס האשראי שלו, ויקבל הודעת אישור על התשלום לטלפון הנייד או הדואר האלקטרוני שלו. פעמים רבות, ניתן שירות זה בכל שעות היממה, מעבר לשעות פעילות נציגי השירות.

מוקדי תשתיות בישראל: חברת החשמל  

טלפון – 103.      ||      פקס: 1-800-200103.      ||       המוקד פעיל 24 שעות ביממה.

אתר האינטרנט של חברת חשמל: www.iec.co.il

שירותי חברת חשמל אשר ניתן לבצע דרך אתר האינטרנט:

דיווח קריאת מונה: לעיתים מתבצעת קריאת מונה באמצעות הערכה ועל סמך נתוני חודשים קודמים. אם הנתונים לא היו קרובים לשימוש בפועל, בעיקר אם ההערכה הייתה נמוכה (למשל היה לכם שימוש חריג) או אם אתם לקראת מעבר דירה, חשוב לבצע קריאת מונה ולדווח לחברת החשמל באופן עצמאי ולא להמתין להגעה של נציג חברת חשמל. עליכם לאתר את מונה החשמל שלכם, להעתיק או לצלם את מד החשמל שבו ולדווח בסמיכות לתיעוד שעשיתם, באתר של חברת החשמל.

הקישור הישיר לדיווח: https://www.iec.co.il/meter-reading

קבלת חשבונית מחברת החשמל ישירות לכתובת המייל שלכם: תהליך פשוט שיסייע לכם לנהל טוב יותר את החשבונות שלכם.

הקישור הישיר לרישום: https://www.iec.co.il/email-invoice

פריסת תשלום החשמל לתשלומים: קיבלתם חשבון חשמל גבוה מידי? נתקעתם עם תשלום שתרצו לפרוס? היכנסו לקישור הזה באתר של חברת החשמל ותוכלו לפרוס את החשבונית למספר תשלומים.

הקישור הישירת לפריסת תשלומי חשבון החשמל באתר חברת החשמל: https://www.iec.co.il/bills-installment

חברות גז

חברות מים

אתר מוקדים טלפוניים הוקם במטרה  להעניק לגולשים אפשרות ליצור קשר מהיר ונוח עם כל הגופים החשובים בישראל. 

תוכן עניינים

דילוג לתוכן