מוקד טלפוני של חברות תחבורה ציבורית

בישראל פועלות לא מעט חברות המספקות שירותים של תחבורה ציבורית. חלק מהחברות מספקות שירות ארצי ואחרות מפעילות קווים באזור גיאוגרפי מוגבל. לצד חברות האוטובוסים, ניתן למצוא גם חברת רכבות (רכבת ישראל), רכבת תחתית (המצויה בחיפה), רשת של כבישי אגרה בתשלום ועוד.

על מנת לספק לנוסעים תשובות בשאלות מגוונות מעמידות כל החברות מוקדי שירות לקוחות. על מנת להקל את הגישה את מוקדי השירות הללו ריכזנו את רשימת החברות, מספרי הטלפון והנושאים העיקריים שניתן לקבל בהם מענה.

דנקל – הרכבת הקלה

באוגוסט 2023 נחנך בישראל הקו האדום, הקו הראשון של מערכת התחבורה הציבורית הקלה – הדנקל.

מספר הטלפון העומד לרשות הציבור בכל פניה לחברת תבל מטרו – מפעילת הרכבת הקלה "דנקל"  הנו 9943*. 

ניתן לפנות אל החברה גם באמצעות כתובת המייל [email protected] או להגיע ישירות למשרדי החברה הנמצאים ברחוב דרך שלמה (סָלָמֶה) 4, חצרות יפו תל אביב-יפו.

אגד

חברת אגד הינה אחת מהחברות התחבורה הוותיקות והגדולות בישראל (היא נוסדה בשנת 1933) והיא שולטת בכמחצית משוק התחבורה הציבורית בארץ. במוקד הטלפוני ניתן לקבל בין היתר מידע אודות קווי אוטובוס, שעות פעילות, מסלולים, מחירי נסיעה ועוד. מספר הטלפון של מרכז שרות הלקוחות הוא 2800* או לחילופין 03-6948888. שעות הפעילות הינם בימי ראשון משעה 6:30 עד 23:00, בימי שני עד חמישי משעה 7:00 עד שעה 23:00 ובימי שישי וערבי חג 8:00 עד 15:00. במוצאי שבת ומוצאי חג החל מחצי שעה לאחר צאת השבת או החג ועד השעה 23:00.

דן

לצד חברת אגד, גם חברת דן הינה אחת מחברות התחבורה הציבורית הוותיקות ביותר. במוקד הטלפוני ניתן לקבל מידע אודות מספרי קווים, לוחות זמנים, מסלולים, תחנות אוטובוס ותעריפי נסיעה.

החברה מפעילה מוקד טלפוני ממוחשב שפועל 24 שעות ביממה וכן מוקד מאויש שזמני פעילותו הם כדלהלן: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 5:30 עד 24:00, ימי שישי וערבי חג משעה 6:00 ועד השעה 15:00 ובמוצאי שבת או חג מצאת השבת או החג ועד חצות. טלפונים ליצירת קשר: 03-6394444 או לחילופין 3456*.

רכבת ישראל

המוקד הטלפוני של רכבת ישראל מספק ללקוחות הנוסעים מידע אודות לוח זמני הנסיעות, תעריפי נסיעה, מיקום התחנות ושאלות פרטניות אחרות. בנוסף, קיימת אפשרות לבצע תיאום נסיעה מיוחדת לנוסעים עם מוגבלויות שונות. טלפון ליצירת קשר: 077-2324000 או לחילופין בחיוג מקוצר 5770*.

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 06:00-24:00, בימי שישי בין השעות 06:00-17:00, במוצאי שבת או חג: ממוצאי שבת כמחצית השעה לאחר צאת השבת ועד השעה 24:00.

ויאוליה

החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מוקד מידע שפעיל במשך 24 שעות ביממה. המוקד המאויש פעיל בימים ראשון עד חמישי 24 שעות ביממה, ביום ו' בין השעות 6:00 – 19:00 ובמוצאי שבת מצאת השבת.

המוקד מספק מידע אודות לוחות זמנים, מסלולי נסיעה ובירורים נוספים. בנוסף ישנה אפשרות להזמין נסיעות מיוחדות. טלפון ליצירת קשר: 6686* או 0529996686.

קונקס

החברה מפעילה מוקד המספק מידע אודות הקווים השונים, שעות פעילות, ותחנות איסוף והורדה. טלפון ליצירת קשר: 077-7666888.

מטרופולין

החברה מפעילה קווים בעיקר באזור השרון ובאזור הדרום. במוקד הטלפוני ניתן לקבל מידע אודות מסלולים, לוחות זמנים, תעריפי נסיעה ועוד. טלפון ליצירת קשר: 5900* או 073-2100422. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מטרודן

מפעילה שירות באזור באר שבע, מבית חברת מטרופולין. טלפון ליצירת קשר: 5100* מכל טלפון או 1222-5100 מקווי בזק.

קווים

מוקד חברת קווים מספק מידע אודות קווי נסיעה, לוחות זמנים, תעריפים, וכן אודות שילוב נסיעות עם חברות תחבורה נוספות. טלפון ליצירת קשר: 8787* או 052-9998787. שעות פעילות המוקד: ימי ראשון בין השעות 6:30-23:00 , ימי שני עד חמישי בין השעות 07:00-23:00, ימי שישי בין השעות 08:00-15:00, מוצאי שבת 20:00-23:00.

ביתר עלית

טלפון ליצירת קשר: 02-5807777, שעות הפעילות – מענה ממוחשב 24 שעות ביממה, מענה אנושי ימים ראשון עד חמישי: 07:00-23:00, יום שישי: 07:00 עד סיום השרות, מוצאי שבת: מתחילת השרות עד 24:00.

מאוחדים נצרת

החברה מספקת מידע אודות קווים, יעדים, תחנות ועלויות נסיעה. טלפון ליצירת קשר: 1599-559-559, 3553*.

אפיקים

מוקד שירות הלקוחות מספק מידע אודות זמני נסיעה, קווים, יעדים ומחירים. טלפון ליצירת קשר: 03-5252555, 03-6394444.

גלים

המוקד מספק ללקוחות החברה מידע בכל הנוגע לזמני נסיעה, תחנות, מחירים ויעדים. טלפון ליצירת קשר: 08-6688700

סופרבוס

המוקד של חברת סופרבוס מספק מידע אודות יעדי נסיעה, מחירים, זמני נסיעה ועוד. בנוסף ניתן להציע הצעות לשיפורים. טלפון ליצירת קשר: 1-700-700-181 או לחילופין 08-9205005.

נתיבי אקספרס

המוקד מספק מענה ללקוחות בנושאים של קווי נסיעה, יעדים, שעות פעילות, אובדן חפצים ועוד. טלפון ליצירת קשר: 1-599-559559 או לחילופין 3553*.

אומני אקספרס

מוקד החברה מספק מידע אודות מספרי קווים, מסלולי נסיעה, שעות פעילות, אובדן חפצים ועוד. טלפונים ליצירת קשר: 3553*. שעות פעילות המוקד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

גי בי טורס

מוקד המידע מספק מידע אודות שעות פעילות, יעדי נסיעה ועוד. טלפון ליצירת קשר: 04-6036100.

סיטיפס

המוקד הטלפוני של החברה כולל מענה אוטומטי ומענה אנושי כאחד. ניתן לברר פרטים אודות מסלולי נסיעה, מיקום תחנות, מחירי נסיעה, לוחות זמנים ונושאים נוספים. טלפון ליצירת קשר: 3686* לחילופין 073-2100601.

שעות הפעילות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 7:00 בבוקר עד 19:00. ימי שישי וערבי חג – 7:00 עד 12:00.

כרמלית

ניתן לקבל מידע אודות זמני פעילות, תחנות, מחירים ועוד. טלפון ליצירת קשר: 04-8376861, 04-8372231.

כביש 6

המוקד הטלפוני של החברה המפעילה את כביש האגרה פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעה 8:00 ועד 20:00. בימי שישי וערבי חג השירות פעיל בין 8:00 ל-13:00.

במוקד ניתן לקבל מידע אודות תעריפי נסיעה, ערוצי תשלום, רכישת מנוי וכן גם תשובות לשאלות נוספות. טלפון ליצירת קשר: 03-9081111 או 6116*.

מנהרות הכרמל

במוקד ניתן לקבל מידע אודות עלות הנסיעה בכביש האגרה, הצטרפות לשירות כמנויי ועוד. שעות פעילות המוקד בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 – 20:00, בימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00 – 13:00, טלפונים ליצירת קשר: 5424* או לחילופין 04-6895424.

דילוג לתוכן