מוקד טלפוני שירותי גרירה

מגוון רחב ביותר של שירותים ניתן כיום באמצעות מוקדים מתמחים. עבור כל בעל רכב או עבור כל מי שמתכנן לרכוש בקרוב את המכונית או האופנוע הראשונים שלו, חשוב לדעת ולהכיר את המאפיינים של מוקד טלפוני שמספק שירותי גרירה. שלא כפי שניתן להבין, לא מדובר אך ורק בגוף המספק שירות גרירה. מוקדים כאלה מספקים שירותים נוספים שיכולים להתברר כנחוצים.

זמינות 24/7

תקלות ברכב או חלילה תאונות, יכולים להתרחש באופן בלתי צפוי, בוקר, צהריים, ערב או לילה. משום כך, חשוב לדעת שכמעט כל מוקד טלפוני שירותי גרירה שמכבד את עצמו יהיה זמין 24 שעות ביממה.

מסקירה של החברות המפעילות את המוקדים המובילים בארץ ניתן לראות שזמינות של עשרים וארבע שעות ביממה היא מאפיין חשוב ומרכזי. למעט יום כיפור, ניתן לקבל מענה לכל קריאה.

את השירות מקבלים לאחר התקשרות למענה מקצועי שניתן בטלפון, אולם זוהי רק נקודת ההתחלה. מוקדני החברות יכולים לנסות לסייע במציאת פתרון מידי אך פעמים רבות הפתרון יצריך הגעה של רכב שירות אל הרכב התקוע בצד הדרך, למשל.

לעיתים את המענה ייקח על עצמו גרר שתפקידו לבצע חילוץ והעברת הרכב למוסך. לעיתים אחרות את המענה והטיפול יבצע רכב שירות שהוא למעשה מוסך נייד.

שירותי המוקד

מוקד טלפוני לשירותי גרירה עשוי לספק ללקוחות הפונים אליו מגוון רחב למדי של שירותים.

  • חילוץ באמצעות כננת – יתאים כאשר רכב סטה מהכביש, כאשר רכב נפל לתעלה, במקרה של רכבי 4 על 4 שנתקעו בשטח.
  • התנעה – מוקד לשירותי גרירה מסוגל פעמים רבות לפתור את מה שנדמה כתקלה טכנית משמעותית באמצעות תפעול, טיפול במתג ההתנעה או חיבור כבלים למצבר.
  • פינוי מתאונה – שירות של פינוי רכב שהיה מעורב בתאונה יכול לאפשר את המשך טיפול במוסך הקרוב. יש לשים לב שבמקרה של תאונה עם נפגעים, אין להזיז את הרכב לפני מתן טיפול, מתן עזרה או קריאה לכוחות ההצלה.
  • תיקוניי דרך קלים והחלפת גלגל – באמצעות ניידות שירות ניתן להתגבר על סוגים שונים של תקלות בדרך ובמידת הצורך, ניתן לקבל גם שירות של החלפת גלגל עם נקר.
  • רכב חלופי – ישנם מוקדי גרירה שיכולים לספק מענה משולב, הן של גרירה והן של אספקת רכב חלופי. עבור אנשים שזמנם יקר להם וכאשר זקוקים לפתרון מידי על כל צרה שלא תבוא – שירות רכב חלופי יכול להיות מצוין.

ספק חיצוני של חברת הביטוח

לא מעט נהגים ונהגות סבורים בטעות שאת המוקד הטלפוני של שירותי גרירה וחילוץ מספקת חברת הביטוח שלהם. זוהי טעות. כאשר רוכשים ביטוח רכב ניתן בהחלט להתקשר עם ספק נפרד, שעובד עם חברת הביטוח. לעיתים, ישנה אפשרות לבחור מראש לאיזה מוקד לפנות בעת הצורך.

במידה וזקוקים לחילוץ, לעזרה, לגרירה או לכל סיוע אחר, כדאי לפנות למוקד איכותי ויעיל של שירותי גרירה. בין אם פונים על סמך פוליסת ביטוח מורחבת ובין אם פונים באופן פרטי, אפשר בהחלט להשוות בין חברות שונות לשירותי דרך מבעוד מועד שכן יש גם לא מעט חפרים שמספקים שירות גרירה ללא גב של מוקד זמין וללא גב של חברה מקצועית.

על מנת לא להיקלע למצב שבו לא יודעים למי לפנות ולא להיות מופתעים, תמיד כדאי להחזיק ברכב את מספר הטלפון של המוקד הטלפוני. גם פרטים כמו מספר הפוליסה והחברה המבטחת חשובים ביותר, שכן המוקד משרת לקוחות של חברות ביטוח שונות וכן גם לקוחות פרטיים, שזקוקים לחלוץ ואין להם ביטוח מקיף.

דילוג לתוכן